iZi Go X1 opoziv na servis

Moguć rizik kada se koristi s ISOfix bazom.

Autosjedalica se sigurno koristi kad se u vozilo postavlja pomoću automobilskog pojasa.

 

SAŽETAK

  • Odnosi se samo na BeSafe iZi Go X1 autosjedalice sa serijskim brojevima od ZG0247548 do ZG(0)270529
  • Autosjedalice s navedenim serijskim brojevima servisirat će se odmah kod BeSafe prodajnih partnera ili distributera početkom od 16. ožujka 2020.
  • Potencijalna poteškoća pojavljuje se kada se autosjedalica koristi s BeSafe iZi Go X1 ISOfix bazom. Sigurna je za koristiti s automobilskim pojasevima.
  • Ovo se NE odnosi na BeSafe iZi Go Modular X1 i-Size, BeSafe iZi Go Modular i-Size autosjedalicu, iZi Modular i-Size bazu ili neke druge BeSafe proizvode.

ŠTO UČINITI?

  • Provjerite je li vaša autosjedalica BeSafe iZi Go X1
  • Ako je, provjerite serijski broj na autosjedalici
  • Ako je vaš serijski broj između ZG0247548 i ZG (0) 270529, odmah se obratite najbližem prodavaču BeSafe-a kako biste popravili autosjedalicu. Popravak ne traje duže od 10 minuta.
  • U međuvremenu koristite autosjedalicu uz pomoć automobilskih pojaseva. Evo kako!
  • Ako ste kupili novu BeSafe iZi Go X1 autosjedalicu od 9. ožujka 2020.1, provjerite ima li ona naljepnicu “CHECK 2020” pokraj serijskog broja. U tom slučaju je autosjedalica  servisirana i savršeno je sigurna za korištenje.

GDJE SERVISIRATI?

Servis je, naravno, besplatan i ne traje više od 10 minuta. Tako da će vam vaša autosjedalica vrlo brzo biti ponovno na raspolaganju. Za detalje, molimo da kontaktirate prodajno mjesto ili distributera direktno.

U ČEMU JE POTEŠKOĆA?

Izdajemo opoziv za servis na temelju potencijalne sigurnosne poteškoće s komponentom u autosjedalici BeSafe iZi Go X1. Prilikom našeg rutinskog testiranja ustanovili smo da učinkovitost sjedalice nije bila u skladu s našim standardima. To se pojavilo samo u najekstremnijoj situaciji u nekoliko testova koje redovito provodimo. Nismo dobili nikakve izvještaje o incidentima ili nezgodama koje bi bile povezane s ovom potencijalnom poteškoćom.

Do ove poteškoće dolazi zbog male promjene tolerancije u modificiranoj komponenti koja se koristi pri spajanju sjedalice na ISOfix bazu. Ta je komponenta modificirana krajem 2017., ali redoviti rutinski testovi provedeni nakon modifikacije nisu pokazali nikakve poteškoće. To je pokazao tek najnoviji test proveden u veljači 2020. godine. Stoga bez ikakvih problema možemo servisirati samo sjedalice koje su izdane nakon prethodnog testa. No, kako su naši vlastiti standardi sigurnosti i kvalitete proizvoda izuzetno visoki, odlučili smo nadići obavezne zahtjeve i napraviti servis svih sjedalica koje sadrže modificiranu komponentu.

Budući da smo jasno utvrdili uzrok poteškoće, razvili smo rješenje za servis  koje uklanja sigurnosni rizik. Temeljito smo isprobali servisno rješenje kako bismo osigurali da je sjedalica nakon servisa 100% sigurna za korištenje.

NA KOJE PROIZVODE SE ODNOSI OVAJ POZIV?

Pogođeni -> trenutni opoziv za servis

  • BeSafe iZi Go X1 sa serijskim brojem od ZG0247548 do ZG (0) 270529
  • Ako ste od 9. ožujka 2020. nadalje kupili novu sjedalicu  BeSafe iZi Go X1, provjerite da li se uz naljepnicu sa serijskim brojem nalazi naljepnica „CHECK 2020“. Ako da, ta je sjedalica servisirana i savršeno je sigurna za korištenje

NIJE zahvaćeno -> sigurna za korištenje

  • BeSafe iZi Go X1 ISOfix base
  • iZi Modular i-Size base
  • BeSafe iZi Go Modular & BeSafe iZi Go Modular X1
  • BeSafe iZi Go X1 sa serijskim brojem ispod ZG0247548 i iznad ZG (0) 270529
  • Starije verzije, npr. BeSafe iZi Go (bez X1) ili BeSafe iZi Go +
  • BeSafe iZi Sleep
  • Bilo koja druga BeSafe dječja autosjedalica ili sigurnosno postolje s visokim naslonom

ŠTO JE S BAZOM?

Potencijalni sigurnosni rizik pojavljuje se samo kad se BeSafe iZi Go X1 koristi u kombinaciji s ISOfix bazom. Međutim, sama baza nije pogođena sigurnosnom poteškoćom.

Sigurno je koristiti BeSafe iZi Go X1 kad se veže sigurnosnim pojasom automobila. Evo kako >>

Čak i ako ne koristite BeSafe iZi Go X1 s ISOfix bazom, molimo vas da ipak donesete svoju sjedalicu na servis. Za slučaj da je kasnije želite prodati ili pokloniti nekomu tko bi je mogao koristiti s ISOfix bazom.

KAKO PRONAĆI SERIJSKI BROJ?

Okrenite autosjedalicu BeSafe iZi Go X1 naopačke. Na donjoj strani naći ćete bijelu naljepnicu na kojoj piše “Serial no / ID”, a zatim broj s dva slova i 6 ili 7 znamenki. Ako vaš serijski broj ima 6 znamenki, jednostavno dodajte 0 ispred broja, kako bi odgovarao 7-znamenkastom formatu.

Ako je vaš serijski broj manji od ZG0247548 ili veći od ZG (0) 270529, vaš proizvod nije obuhvaćen ovim opozivom i savršeno je siguran za upotrebu.

Ako je vaš serijski broj između ZG0247548 i ZG (0) 270529, a NEMA naljepnicu a “CHECK 2020”, vaša sjedalica je obuhvaćena i treba se servisirati.

Ako je vaš serijski broj između ZG0247548 i ZG (0) 270529, a IMA naljepnicu “CHECK 2020”, sjedalica je već servisirana i savršeno je sigurna za upotrebu.

PITANJA?

Ispod možete pronaći odgovore na pitanja koja bi vas mogla zanimati.

Za ostala pitanja molimo vas da nas kontaktirate na info@besafe.hr ili broj telefona +385 (0)1 4822132.

 

Može li se servis obaviti kod bilo kojeg BeSafe prodajnog partnera?

Servis se može obaviti kod većine BeSafe prodajnih partnera ili kod samog distributera Mikroedra d.o.o., ali ne kod svih jer nemaju svi partneri potrebne alate za servis. Predlažemo da pogledate popis prodajnih mjesta te da ih kontaktirate prije servisa.

Mogu li sam/a servisirati autosjedalicu?

Ne, servis treba obaviti službeni BeSafe prodajni zastupnik radi registracije servisa kao i sigurnosti.

Mogu li odmah ponijeti autosjedalicu sa sobom?

Sam popravak ne traje duže od 10 minuta, ali duljina servisa može ovisiti o kapacitetu trgovine u tom trenutku. Molimo da se iz tog razloga obratite prodajnom mjestu prije samog servisa.

Je li zbilježena prometna nesreća ili incident zbog ovog nedostatka?

Ne, nismo dobili nikakva izvješća o incidentima ili nezgodama povezanim s tim. Opoziv izdajemo kao vlastitu odluku za uklanjanje svih potencijalnih sigurnosnih rizika.

Trebam li sa sobom ponijeti račun kao dokaz kupnje?

Ne, nije potrebno ponijeti račun sa sobom za ovaj servis.

Odnosi li se ovaj opoziv i na BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size? Imaju li te autosjedalice isti dio?

Ne, ova poteškoća uopće ne utječe na BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size. Niti jedan crash test proveden s BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size nije pokazao ovu poteškoću. Pored toga, čak smo ponovno testirali i BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size u ekstremnom testu da bismo još jednom potvrdili njegove performanse odmah nakon što smo otkrili ovu poteškoću kod BeSafe iZi Go X1.

Sustav za povezivanje ISOfix baze i autosjedalica kod ova dva modela autosjedalica nije isti tako da se različito ponašaju na testovima s ekstremnim vrijednostima sila.

Ako želim kupiti novu BeSafe iZi Go X1 sjedalicu, znači li to da će ta biti servisirana?

Odmah prilikom izdavanja opoziva 9. ožujka 2020. zaustavili smo prodaju svih BeSafe iZi Go autosjedalica dok se sve postojeće zalihe pogođenih BeSafe iZi Go X1 sjedalica ne servisiraju. I naravno, na svim novoproizvedenim sjedalicama će se provesti preuređenje. Kada od 9. ožujka 2020. kupite novi BeSafe iZi Go X1, ta će sjedalica biti servisirana i savršeno sigurna za upotrebu. Molimo potražite naljepnicu “CHECK 2020” na donjoj strani sjedalice pored naljepnice sa serijskim brojem. Ta naljepnica dokazuje da je sjedalica servisirana.

Moja sjedalica više nije pokrivena jamstvom. Moram li platiti servis?

Ne, servis je besplatan, čak i ako sjedalica više nije pokrivena jamstvom.

Kako znam da li se opoziv odnosi na moju autosjedalicu?

Da biste vidjeli da li se opoziv odnosi na vašu autosjedalicu, trebate provjeriti serijski broj na svojoj sjedalici. Za to okrenite sjedalicu naopačke. Na njenoj donjoj strani nalazi se bijela naljepnica s bar kodom i oznakom “Serial no./ID” ispod nje.

Ako je vaša sjedalica BeSafe iZi Go X1, njen serijski broj započinje s “ZG”. Samo su sjedalice sa serijskim brojem od ZG0247548 do ZG (0) 270529 obuhvaćene opozivom i trebaju se servisirati.

Ne koristim ISOfix bazu. Moram li ipak servisirati svoju sjedalicu?

Vaša se sjedalica može sigurno koristiti ako se veže automobilskim pojasom. Ali čak i ako nemate ISOfix bazu za svoju  BeSafe iZi Go X1 autosjedalicu, molimo vas da u svakom slučaju servisirate svoju sjedalicu, u slučaju da je kasnije želite prodati ili pokloniti nekome tko je može koristiti s ISOfix bazom.

Trebam li platiti servis?

Ne, servis će, naravno, biti besplatan.

Trebam li servisirati i bazu?

Ne, BeSafe iZi Go ISOfix bazu ne treba servisirati. Komponenta radi koje se radi poziv na servis nalazi se samo na dječjoj autosjedalici.

Koliko dugo traje servis?

Servis ne traje duže od 10 minuta.

Kupio/la sam svoju autosjedaliu preko Interneta. Što da radim?

Svoju autosjedalicu možete popraviti u bilo kojoj od odabranih prodavaonica BeSafe autosjedalica ili kod distributera, čak i ako svoju sjedalicu niste tamo kupili. Popis servisnih mjesta možete pronaći ovdje.

Moram li odmah prestati koristiti autosjedalicu?

Ako vaša autosjedalica još nije servisirana, morate je prestati koristiti s ISOfix bazom. Ali možete je sigurno nastaviti koristiti tako da je vežete sigurnosnim pojasom automobila, jer je problem vezan samo za vezu s bazom.

Mora li se servis izvršiti u istoj trgovini gdje je kupljena sjedalica?

Ne, možete servisirati svoju sjedalicu u bilo kojoj trgovini koja provodi servis ili kod distributera – dakle na bilo kojem servisnom mjestu koje odaberete. Popis servisnih mjesta možete pronaći ovdje.

Odgovori